Maria Källming (Postat i Beredskap)
Hej! Jag upptäckte att jag slarvat med när jag satte ihop exemplen på rådgivningsbrev för Beredskapskollen. På framsidan sitter den nya loggan, men på resten av sidorna ligger den gamla loggan kvar. Ingen big deal kanske, men nu är det fixat. Så ladda ner och använd de här mallarna istället: https://adm.greppa.nu/radgivning/beredskapskollen/efter-besoket-1r.html